A tökéletes csomagolás megédesíti életünket
Tényleg megédesíti a kartoncsomagolás partnereink életét? Nincs ebben a kijelentésben egy hatalmas ellentmondás? Nincs, mert a siker íze mindenki számára boldogságot, örömöt okoz. Mert nincs másik kommunikációs eszköz, amely olyan nagy márkahűséget generálhat, mint a hullámkarton doboz.
A vásárlás előtt a csomagolás az utolsó érintkezési pont a márka és a fogyasztó között. Az értékesítés helyszínén figyelemfelkeltő csomagolással a márkák még sok mindent el tudnak érni, mindezt viszonylag alacsony költségek mellett. Amennyiben a csomagolás megjelenése vonzó a fogyasztó számára, akkor az a márka már majdnem nyert.
A sikeres csomagoláshoz partnerségre van szükség
A piac összetett kihívásait ma csak erős szövetségessel lehet megoldani. Az elmúlt évtizedekben a Boxprint Kft az FMCG szektorból számos neves gyártóval dolgozott/dolgozik együtt. Ez azért valósulhatott meg, mert felismertük, hogy a csomagolás optimalizálása a márka fejlesztésének egy része, amely megfelelő hatással van a sikerre. Az FMCG szektorban, de az élelmiszer kiskereskedelemben kifejezetten az eladások növelésének lehetősége a márka erejében rejlik, amely a csomagoláson keresztül nyilvánul meg.
Véleményünk szerint a márka termékeket gyártó vállalatoknak ezért olyan partnerekre van szükségük, akik elkísérik őket ebben a folyamatban, tanácsot adnak, rendelkeznek a szükséges tudással és kreatív megoldásokat dolgoznak ki. A cél mindig a lehető legmagasabb fokú optimalizálás elérése. Pontosan ezekre a kihívásokra készítettük fel cégünket, a Boxprint nyomdaipari vállalatot, amely az évek során jelentős számú projektet kísért végig a termék ötlettől a széleskörű piaci bevezetésig.
Milliméter pontossággal, méretre gyártjuk partnereink karton dobozait
Függetlenül attól, hogy ezer, tízezer vagy százezer egyedi gyártású karton csomagolást rendelnek tőlünk partnereink, a magunkkal szemben támasztott minőségi elvárások mindig egyformán magasak. Nálunk nem mennyiségi kérdés a részletekre való odafigyelés. Ügyfeleink egyedi elképzeléseinek pontosan megfelelő kartondobozaink a legnagyobb precizitást és gondosságot követelik meg a gyártás minden szakaszában. A Boxprintnél ezt a maximális odafigyelést a kartongyártás minden szakaszában biztosítjuk, a nyomdai előkészítéstől a nyomtatásig, a stancolástól a ragasztásig. Munkatársainkat már több mint 25 éve vezérli az a törekvés, hogy ügyfeleink számára mindig megtaláljuk és legyártsuk az optimális POS anyagokat, és dobozokat és azt a megbeszélt időpontban, a megbeszélt áron a megbeszélt helyre szállítsuk.
A karton csomagolás egyik sikertényezője: a lelkesedés
Mivel a csomagolóanyag gyártása egy kreatív feladat, ezért álláspontunk szerint lelkesedés nélkül nincs sikeres előállítás és gazdasági eredmény sem. Számunkra kifejezetten öröm együttműködésben tervezni és gyártani, mert a közös munka mindenkinek előnyös helyzetet teremt. Ez pedig árbevételt és sikert generál. Sokéves tapasztalatunknak köszönhetően mi tudjuk a legjobban, hogy az eladás helyszínén a fogyasztónak ritkán van ideje vagy kedve intenzíven egy adott termékkel foglalkoznia, és ha a vásárló nem tapasztalja azt az adott lelkesedést, amivel a termék vagy és a csomagolóanyag készült, akkor csalódás érheti. Ezért csak az a márka termék számíthat sikerre, amely minden részletében megoldást kínál a vásárló problémáira.
A kartoncsomagolás megalkotásakor ügyelünk a kreatív tartalomra is
A vásárlók általában ösztönösen döntenek egy termék kosárba helyezése mellett, mert a vevő valódi mozgatórugója a tudatalattijában megbúvó rejtett cél. Ezért a sikeres márkák kifejezetten az érzékszerveiken keresztül szólítják meg a vásárlóikat. Mi ezeket az üzeneteket figyelemfelkeltően a kartondoboz külső felületén jelenítjük meg. Az általunk végig vezetett kartoncsomagolás projektek inspirálják vásárlóikat, akik vásárlási magatartásukban köszönetképpen lojálisabbak partnerinkkel szemben és elégedettebbek döntéseikkel.
Mitől lesz tökéletes egy kartoncsomagolás?
Mindig azt javasoljuk partnereinknek, hogy mielőtt megrendelik nálunk karton csomagolásukat, még egyszer gondolják végig, hogy a következő kérdésekre, állításokra a megfelelő üzenetet közvetíti karton dobozuk:
Megvan-e a csomagolásnak a figyelemfelkeltő hatása? A márka egyedisége megkülönbözteti a terméket a polcon lévő versenytársaktól, és ez visszatükröződik-e a csomagoláson is? Figyelembe vettük-e a vásárlók tudatalattijában rögzült normákat, például, hogy a ketchup piros. Megjelenik a márka egyértelmű üzenete a karton csomagoláson? A kartondoboz hatékonyan visszatükrözi a termék minőségét?
Van egy fontos, ámde sokszor figyelmen kívül hagyott részlet, amire mindig fel kell hívjuk partnereink figyelmét, a csomagoláson lévő tartalom megfelel a törvényi előírásoknak? Van még egy nagyon fontos alkotóeleme a sikeres POS anyagoknak, mégpedig, hogy a kartondoboz külsején feltüntetett EAN-kód megfelelően működik-e. Amennyiben a feltett kérdésekre minden esetben pozitív választ kapunk, a karton csomagolás meghozza a várva várt sikert. Ez valóban megédesíti az életet. Érdemes kipróbálni.
Legutóbbi hozzászólások