A vásárló figyelme nélkül nincs forgalomnövekedés

A vásárlók naponta rengeteg márka üzenettel találkoznak. Ezért minden sikeres vállalkozás számára az a legfontosabb kérdés: mit tegyenek a végfelhasználó figyelmének megszerzése érdekében.

Az alapkérdés mindennap ugyanaz: mit kell tenniük a márkáknak ennek érdekében és miért van erre szükség? Mert a figyelem a kommunikáció és az információcsere alapja, és mint ilyen a kereslet-kínálat törvényére épül. A fogyasztó érdeklődésének megszerzésére egy FMCG terméknek 7 másodperce van. Ennyi ideje van a csomagolásnak arra, hogy meggyőzze a vásárlót, hogy az adott márka termékét a kosárába helyezze. Ezért a csomagolás külső megjelenésének a vásárló figyelmét kell kiérdemelni, és a márka megjelenését erre a bizalomra kell építeni.

Cégünk összes tudásával, szakértelmével támogatja főleg az FMCG szektorban működő vállalatokat, hogy a közvetlen kommunikációs tevékenységeiket sikeresen megvalósíthassák.

Mitől lesz figyelemfelkeltő a csomagolás kommunikációja?

Ahhoz, hogy a leendő vásárlók pozitív benyomást tapasztaljanak akkor, amikor megpillantják a terméket, érezniük kell, hogy a márkatermék csomagolását megalkotó szakembert valóban érdekelte a vásárló problémája, véleménye. Fontos, hogy a figyelem, mint forgalomnövelő tényező ne csak az egyoldalú kommunikációra épüljön, hanem párbeszéd alakuljon ki közte és a vásárló között.  Ez a párbeszéd a konkrét márka- és terméküzenetekben zajlik. A minőségi karton csomagoláson található üzenetek akkor lesznek vonzók a vásárlók számára, ha felkeltik az érdeklődésüket, és ezáltal hatékony kommunikációt indítanak el.

A marketing szakemberek szerint a vásárlók döntéseik nagy részét tudat alatt és érzelmi síkon hozzák meg. Amennyiben a csomagolás dizájnja minden elemében vonzó a fogyasztó intuitív érzékszervei számára, akkor a termék szinte elérte azt, amit a szeretett volna. Mikor elkészítünk egy tervet, mi is számításba vesszük, hogy a végfelhasználók a döntéseik 68%-át csak a karton csomagolások, állványok előtt hozzák meg. Mielőtt a kosárba kerülne a termék a csomagolás az utolsó érintkezési pont a márka és a fogyasztó között. Ezért az értékesítés helyszínén hatékony csomagolással komoly forgalomnövekedést lehet érni!

A figyelemfelkeltő karton csomagolás, display karton

Véleményünk, hogy a sikeres eladás egyik alapja a csomagolás hatékony tervezése, kivitelezése. Amikor az önkiszolgáló kiskereskedelmi egységekben megjelentek a display kartonok, POS anyagok, főként gyakorlati célokat szolgáltak. Mára azonban a karton csomagolás jelentősége megváltozott. A külső csomagolás a kommunikáció egyik eszközévé vált. Ebben a kommunikációs eszközben olyan lehetőségek rejlenek, amely valódi hozzáadott értéket biztosít a vásárlónak. A napjainkban uralkodó marketing zajban ez szinte felbecsülhetetlen lehetőséget rejt magában, amelynek köszönhetően a márkák hatékonyan tudják növelni a vásárlói hűséget, és jelentősen tudják ezáltal emelni az értékesítési adataikat.

A karton csomagolás esetében mit jelent ez konkrétan?

A siker kulcsfontosságú tényezője az, hogy partnerünk már a csomagolás megtervezésének kezdeti fázisában bevonjon minket a folyamatba. Kreatív szakembereink több tízéves tapasztalatukkal, tudásukkal segítik megrendelőinket. Minél korábban bekapcsolódunk a célok meghatározásába és a kreatívok megtervezésébe, mint kartoncsomagolás gyártó, annál inkább a közös siker szolgálatába állíthatjuk szakértelmünket! Mert nincs más kommunikációs eszköz, amely olyan nagy márkahűséget generálhat, mint például a display kartonok. A többi marketing költséghez képest a POS csomagolóanyagok alacsony költségei a célcsoportba tartozó vásárlók rendkívül magas elérését eredményezi.

A Boxprint már most felkészült a jövőbeni kihívásokra

Minőségirányítási rendszerünk különleges szerepet játszik az olyan összetett kommunikációs eszközök gyártásában, mint például a többlépcsős, vagyis a párbeszédre épülő marketingkampányok, nyereményjátékok esetében. Partnereinknek fontos, hogy ha lehet, akkor egyetlen partner oldja meg a hatékony karton csomagolással kapcsolatos összes feladatot. Hozzáértően és felelősségteljesen átlátjuk a teljes folyamatot, miközben az ügyfél a kommunikáció legapróbb részleteinek megtervezésére tud összpontosítani. Ezért az elejétől a végéig a projektért felelős menedzser vezeti a teljes gyártási folyamatot. A személyes kapcsolat számunkra mindig is meghatározó, és partnereink is nagyra értékelik, mert minden gyártási folyamatnál érezhetik, hogy a termék sikere számunkra is fontos.

Összegezve: Minden reklámra, marketingre fordított forintnak hozzá kell járulnia a sikeres értékesítési adatok eléréséhez. Amikor a kampány lebonyolításáról a döntés megszületik, partnereink rengeteg időt, pénzt spórolhatnak meg azzal, ha minket választanak a hatékony karton csomagolás megvalósítása érdekében, és így maximalizálják a célcsoportra gyakorolt hatást!

Árajánlatot kérek

Ez a weboldal sütiket használ. Az Uniós törvények értelmében kérem, engedélyezze a sütik használatát, vagy zárja be az oldalt. További információk »

Az Uniós törvények értelmében fel kell hívnunk a figyelmét arra, hogy ez a weboldal ún. "cookie"-kat vagy "sütiket" használ. A sütik apró, tökéletesen veszélytelen fájlok, amelyeket a weboldal helyez el az Ön számítógépén, hogy minél egyszerűbbé tegye az Ön számára a böngészést. A sütiket letilthatja a böngészője beállításaiban. Amennyiben ezt nem teszi meg, illetve ha az "Engedélyezem" feliratú gombra kattint, azzal elfogadja a sütik használatát.

A sütik használatáról további információt talál az Adatkezelési tájékoztatónkban.

Bezárás